Referenciáink
10 éves fennállásunk alatt több száz honlapot készítettünk már el. Ezeknek egy része már régen nem működik, sok felett pedig már eljárt az idő.

Új bemutatkozó honlapunk elkészültekor átnéztük ezeket és csak olyanokat jelenítünk meg, amelyekre valamilyen szempontból büszkék vagyunk.

A honlapokat jellegük szerint 4 különböző csoportba soroltuk: céges honlapok, katalógusok, webáruházak, illetve egy egyéb, ez utóbbiba olyanokat helyeztünk, amelyek az első háromba nem tudtunk besorolni.

Referenciánk mindegyike mellé egy rövid kis ismertetőt írtunk, hogy anélkül is képet alkothasson az oldalról, hogy ellátogatna ezekre. Természetesen ha Ön mégis úgy dönt, hogy szeretné ezeket tüzetesebben is megvizsgálni, annak mi csak örülünk.

A referenciák közül néhány oldalunk megtalálható a Hogyan készült menüpont alatt is. Itt bemutatjuk, hogy az ötlet kipattanásától a kész honlapig milyen folyamatok is hajtódnak végre, hogyan is valósul meg egy webfejlesztési projekt.
Cégbemutató honlapok
Webáruházak
Katalógus oldalak
Egyéb oldalak

Cégbemutatók

Napjainkban már egyetlen cég sem teheti meg, hogy nem jelenik meg interneten, nincs saját céges bemutatkozó oldala.

Az emberek többsége már számítógéppel, táblagéppel vagy okostelefonnal keresi meg azt a szolgáltatást vagy szolgáltatót, amelyre éppen szüksége van. Így ha valaki nincs fenn, akkor komoly hátrányba kerül a versenytársakkal szemben.

Webáruházak

A webáruház egy kereskedelmi célból megvalósulásra kerülő weboldal. Legfőbb jellemzőjük, hogy a cég által értékesíteni kívánt termékeket kategórizált formában tartalmazza. A termékekhez általaban hosszabb leírás, kép, valamint ár adatok kapcsolódnak.

Egyszerűbb, kevesebb terméket tartalmazó áruházak esetén a megrendelések adatai e-mailben kerülnek a kereskedő cég munkatársaihoz, akik ez alapján állítják össze majd kézbesítik a megrendelő részére a termékeket.

Katalógusok

Katalógus oldalról abban az esetben beszélhetünk, ha egy cég rendelkezik ugyan termékválaszékkal, de internetes kereskedési felüleletet (webáruházat) nem szeretne kialakítani.

Ez általában abban az esetben szokott előfodulni, ha a cégnek nincs kellő kapacítása a webáruházzal kapcsolatos adminisztrációk (termékinformációk folyamatos frissítése) elvégzésére vagy esetleg olyan termékeket forgalmaz, amelyek mindig egyedi árképzéssel járnak.

Egyéb honlapok

Rengeteg olyan speciális terület van, amely nem sorolható be a három előző kategóriába. Ilyen például a különböző szolgáltatókat tömörítő gyűjtőoldalak, de említhetnénk a közösségi honlapokat is.

Referenciánk között megemlíthetjük a ProtekWork oldalát, mely egy tolmácsokat és nyelvi problémákkal küszködő személyek összekötésére szolgáló mobiltelefonos applikációnak a bemutató oldala.
Kapcsolatfelvétel
Üzenet küldése
Hírlevél
Név:
Feliratkozom